کیفیت را از ما بدزدید
کیفیت را از ما بدزدید

 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 



 
قاصدک آرزوهای من !!!

با اينكه بهم گفته بودي كه زياد در مورد قضيه خونه دوستت اميدوار نباشم ، اما بودم !!! از اونروز انگار مشكلاتي كه ممكن بود تو اين چند ماهي كه قراره با خونواده هامون زندگي كنيم ، برامون پيش بیاد رو مرور ميكردم و مشكلات مدام بزرگ و بزرگتر ميشدن.  تا جايي كه تصميم ميگرفتم هرجور شه عروسي رو بندازم عقب تر اما به جاش مطمئن باشم كه ميريم تو خونمون  .

مامانم كه هيچ جوره زير بار عقب تر انداختن تاريخ مراسم نرفت . تو هم ديشب خبر دادي كه دوستت چند ماهي ميشه كه خونش رو داده اجاره و اين بود كه من يهو پكيدم .

هر بار كه ميرفتم تو اتاقم و وسايل چيده شدم رو اون گوشه ميديم ، بغضم ميگرفت. نميدوني كه چقدر تو ذهنم جهيزيه ام رو چيدم و هي جاهاشون رو تغيير دادم. نميدوني چقدر خودم رو در حاليكه داشتم خونمون رو تميز ميكردم ، حس كردم. چقدر تو رويام تو آشپزخونمون غذا پختم  و چقدر جلوي ميز ارايشم نشستم و موهاي خيسم رو كه از حمام در اومده بودم  رو خشك كردم.

آره توهم زدم. یه توهم  خيلي شيرين .

شوهري من 8 سالي ميشه كه منتظر عروسيمون هستم .يه سال و نيمي ميشه كه شروع كردم به خريد جهيزيه و 6 ماهي هست كه همه چيز رو خريدم و همش بهشون سر ميزنم كه مبادا خاك بگيرن. مبل ها رو بالا پايين ميكنم كه پفشون كم نشه . اما تا كي؟؟؟

خسته شدم به خدا . دلم ميخواس كه اول زندگيم رو تو خونه خودمون باشم. همون جايي كه تا هر وقت دلم خواست روي روتختي سفيد ساتنمون پروانه اي بخوابم . هر لباسي دوست داشتم بپوشم . هرچقدر دلم خواس شيطنت كنم و با صداي بلند بخندم و از سر و كولت بالا برم  . دوشنبه ها كه از خونه معلمت دير مياي ، پشت در از ترس خوابم نبره تا تو بياي . تو حموم بلند بلند آواز بخونم و اصلا دو تايي بريم آب بازي تا صداي جيغ جيغ  و خنده من  گوشمون رو كر كنه .

دلم ميخواس از خونه خودمون بريم مهموني پاگشا .

از همه بيشتر دلم واسه نقشه هايي كه برای 17 ابانمون كشيدم ميسوزه . چقدر ذوق داشتم كه امسال 17 آبان تو خونه خودمون هستيم و ميتونم با نقشه هام سوپرايزت كنم .

دلم سكوت و آرامش ميخواد .

میدونم که آبم با خونواده تو یه جوب نمیره. مخصوصا خونواده خودم. البته اونا هم حق دارن. خسته شدن از این وضعیت .

نمیخوام اول زندگیمون عروس و دوماد سر خونه باشیم.

خدايا كمك كن  قاصدک آرزوهام پرپر نشه. خدايا خودت خوب ميدوني كه چقدر منتظر اين روزا بودم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






21 مرداد 1391برچسب:, توسط اصغر فرهادی